javahermarket

يه اثبات خوبمطلب ارسالی ازMvsbivafa
 
3 فروردين 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده :

دوستان،من يکي از اعضاي اين وبلاگم که اين مطلب رونوشتم تابعداز تاييدمديريت محترم بدستتون برسه. من تضمين ميکنم که اين واقعيت داره. خودم چند وقت پيش از يه سايت ديگه مطلع شدم وثبت نام کردم،25امتياز کسب کرده بودم که نااميدشدم،ولي بعدتصميم گرفتم تاآخرش برم،تااينکه تو60امتياز بهم ايميل دادن که تايه هفته جايزه ات روميفرستيم،بعداز يه هفته از دم درخونه خودمون يه apple ipad 2گرفتم،باورم نميشد،دنبال راه تماس گشتم وشمارشون روازسايت پيداکردم،زنگ زدم وخيلي تشکر کردم،پس مطمئن باش که واقعيت داره،حق داري،منم اول باورم نميشد،ولي هنوزم باورم نميشه همين الان هم که تبلت دستمه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







گوشي (مجاني)بگير
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 5978
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1